Någonting filosofiskt

Jag vill hemskt gärna skrivna något hemskt djupt och hemskt filosofiskt just nu. Men mitt huvud är tomt av trötthet efter läxor som jag borde ha lagt mer tid på. Istället fann jag mig själv sittande vid skrivbordet, tecknandes en älva.





Varför är frågan som inte bör ställas. Om det hjälpte mig med läxorna och inlämmningarna är ingenting som bör diskuteras.

Mina läxors enda fördel denna dag har varit att mitt internet inte har fungerat. I övrigt har allt gått emot dem, stackarna.

Jag har precis startat min spellista vid namn inspiration och övergett läxorna för dagen, tillbaka till skrivandet. Eller tecknadet, vilket som än fångar min uppmärksamhet.

Ha en underbar kväll!

///Duma

Kommentarer
Postat av: -

tack

2010-12-04 @ 23:17:30
URL: http://davidrundblad.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Vad fint du ritar!! Vill också kunna rita.



Allt bra med dig då??

2010-12-05 @ 00:15:03
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0